tisdag 3 augusti 2010

Madde!!

Idag har vi varit och lekt med Madde och lille Eric.. han e ju för go.. sitter å kisar hela tiden när han skrattar super söt..
å Meia tycker så mycke om han vill kramas.. men e lite egoistisk med sina saker:)
fast han får ju låna dom emellanåt:)
Har blivit mycke att allt e hennes... hon e ju för rolig hon...
å Colin har varit nöjd som vanligt.. ätit massor av god mat som mamma lagat:)
nu sover dom så sött båda barnen i sängarna:) härligt så kan jag å Crille ha en lugn stund för oss själva å bara mysa:)

imorgon blir en ny jobb dag....

3 kommentarer :

  1. Vad roligt att få vara hos Erik och hälsa på!
    Skönt också att få en mys stund med Crille... själv är jag ensam och ska krypa ner i sängen med mitt minitroll :) Men det är ju riktigt mysigt det med :)
    Kram och godnatt på er

    SvaraRadera
  2. Här fick man gå upp med tuppen idag. Jag vill sova. Emil har sovit två nätter utan blöja nu men det är blött i sängen men han måste ju böjra någon gång han vill det ju själv. Kram

    SvaraRadera
  3. *Thihi* Va' underbart att få besök av Madde & lille Erik ♥....
    Låter ju såå sött!!!Jag fick såå mysiga foton på Erik i Biltemas Kundkorg *fniss*

    Skönt mé lite mys tillsammans mé din Crille /Kram & ge Farmors sötisar Pûss & Kram!

    Älskar Er!!!!!!!!

    SvaraRadera