söndag 8 augusti 2010

Besök..

Jaa igår så fick vi besök av hela familjen Wahlström med husvagn.. mycket trevligt...
Vi åt gott och myste på kvällen när barna lagt sig såå mysigt...

Imorse så vaknade vi av att de stog en neger och ringde på dörren.. ville ha skjuts hem till ryd.. vilket inte jag gillade alls.
hunden skällde så hon väckte våran son inte kul alls.. plus att han kom in i huset när crille skulle ringa... vilket jag absolut inte gillade... då jag skällde på han att han skulle gå ut igen.. ville inte ha han här inne....
Slutade med att Christian skjutsade honom fast han hamnade dock på sjukhuset eftersom han hade så ont i sin fot tydligen...
mystisk typ de där plus att han förstörde mitt humör under hela förmiddagen...

När jag hämtade upp meia från sängen upptäckte jag dessutom att hon spytt ner hela sängen.. vet ej varför men har inte spytt något mer och verkar för övrigt pigg och glad... så sjuk de e hon inte...

Nu har familjen åkt hem och vi röjer lite efter besöket.. crille med dammsugaren i högsta hugg... :)

Sen blir det nog en tur i bilen... bara ta de lugnt idag... skönt....

3 kommentarer :

  1. Härligt med besök ♥...
    Tja,inte den som kom oväntat dårå,men....
    Stackars lilla Meia mått illa :( Hoppas det inte blir mer/Ha en Skön Söndag!

    SvaraRadera
  2. Det var roligt att träffa er alla på golfbanan idag!

    SvaraRadera
  3. Tack så jätte mycket för en underbar kväll!!
    Mindre roligt det där med negern :(
    Ha det gott så hoppas jag att vi syns snart igen!

    Kram

    SvaraRadera