onsdag 4 augusti 2010

jobb!!!

japp nu sitter jag på jobbet å e super trött men hoppas natten går bra ändå och att även bilkörningen hem går bra i morgon bitti.. men de ska de nog göra...

Idag har jag fått besök av min kära syster med son och sandra å neoh.. gud va kul barna hade när dom lekte..
jag har även möblerat om i mitt kök.. blev kanon bra.. men mamma hade ju negativa saker å säga så klart.. hmm.. hoppas hon vänjer sig:)
jag å crille tyckte de blev bra i alla fall....

hoppas på att få sova i morgon.. lillan vill ju gärna väcka mig om hon vet att jag e hemma....

4 kommentarer :

  1. Det var väl inte så konstigt att mamma hade negativa åsikter det var ju något nytt som gjordes och enligt henne så ska det ju vara som det brukar.

    Du får sova så gott när du kommer hem här har Emil väkt mig tjugo över sex och anders väkte mig när han gick upp tjugo över fem, Emil var även så snäll att han väkte Ida.

    Kör försiktigt kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas jobb & bilkörning gick bra,du får köra försiktigt!
    Jaha,ni har möblerat om - Spännande - :)
    Håller tummarna för att Farmors sessa inte väcker mamma /Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt gick bra!
    Möblerat om wow då får vi se det på lördag :D

    Kram

    SvaraRadera
  4. ja de e inte så mycke men lite grejade jag med igår:)

    SvaraRadera