måndag 16 augusti 2010

Dagen och funderingar!!!

Hmmm ja idag har de inte hänt så mycke här hemma.. vaknade för sent som vanligt har alldeles för snälla barn...
skönt ibland men oxå ganska jobbigt eftersom de känns som man sovit bort halva dagen.. men men de e så de e för tillfället jag e trött mest hela tiden fattar inte varför.. men kan ana... hoppas de går över snart bara....

Vi gick en sväng till mamma och pappa och hälsade på lillan gick hela vägen men sa att hon hade ont i ryggen och sen i foten.. men foten har hon haft ont i hela dagen undra vad de kan vara...
sen blev vi hämtade av älsklingen och sen fick vi besök av svärmor med man.. vi grillade hamburgare.. har hört att dessa är väldigt goa:) tackar så mycke:) hihi...
Sen blev det lite film efter att barna lagt sig...

Först såg vi Beck i stormens öga med Anneli och Micke.. sen tittade jag och Crille på sex and the city.. den va bättre än jag trott.. så nu måste jag ju bara se den andra filmen oxå:)

Nu sitter jag här å degar å funderar på om jag ska ta tag i mitt nyttiga liv igen med en bra frukost,zumba, springa lite... verkar som en bra idé men har jag ork och energi?????

 Måste få lite kraft från nån snälla hjälp mig hitta den.....

Gudmor Malin med min lillprins Colin

4 kommentarer :

  1. Jaaa,era grillade Hamburgare är bara Bäst!!!
    Sååå goda.....Tack så ♥-ligt!!!

    Filmen med Beck & Persbrandt var ju bra tycker vi :)

    Hoppas din energi kommer tbx,ska hålla tummarna! Vilket fint foto med Farmors lillkille ♥

    /Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Åh det låter som en skön dag/kväll! Här har det varit en helg med full rulle med besök och annat! Super kul!

    Kram

    SvaraRadera
  3. kom hit och ta en promenad med mig någon dag då om du känner för det vi kan gå den rundan jag brukar gå meia kan gå en bit där oxå.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tror faktiskt att det är dags för frisören igen nu när jag ser på den bilden alltså gillade den frisyren skarpt lägga i lite slingor också om än dock lite mindre än sist hehehe. kram

    SvaraRadera