tisdag 19 augusti 2014

skola

Ja idag har meia börjat skolan :)
Idag hade jag och fröken bestämt att dom fick ta henne. Då jag hade med både colin och lionel så vi alla tre kunde ju inte vara i klassrummet med alla barnen.

Det gick la som förväntat gråt och skrik och nästan slita sönder min tröja och mamma hjärtat blödde och mina tårar kom nästan då det var jobbigt. Men tur jag kunde hålla emot när alla föräldrar stod och såg. Men trots detta så hade det gått bra. Och dom sa att hon verkligen hade visat att hon var en tuff tjej. Nu när hon inte hade sin mamma å gömma sig bakom antar jag. :)

Nu på kvällen så sa hon det jag inte trodde jag skulle få höra på länge. Mamma i morgon vill jag till skolan. :)
Ha det gött. Hoppas på en lättare lämning i morgon :)

1 kommentar :

  1. Svårt såklart att det känns i mammahjärtat,men...Va härligt att hon sa att hon vill till skolan imorgon,det går bra ska du se/Natti Natti Kram & hälsa Meia att farmor har oxå gått i skolan :)

    SvaraRadera