måndag 4 augusti 2014

Läsa!

Ja just som titeln lyder.
Jag har börjat på en ny bok. jag e inte den typ av människa som gillar att läsa direkt men ibland så tycker jag att det är lite mysigt.
och med rätt sorts bok så kan det bli riktigt bra.

jag gillar sanna berättelser som ex, torka aldrig tårar utan handskar det är nog bland dom bästa böcker jag läst.
Men just nu så läser jag Kristian Gidlunds bok "i kroppen min"
än så länge e den super bra bok. man får väldigt mycket att tänka till om vad man ska värdea här i livet.

jag började i alla fall tänka på ett lite annorlunda sätt när jag läst en liten del av boken ja det räckte nog med dom första 20 sidorna för att man ska förstå hur mycket man är berikad med här i livet.
och vad mycket man har att leva för och hur man ska leva bättre eftersom man uppskattar allt mycket mer.

så nu när min lilla son ex inte vill sova så e det inte suckar ifrån mig längre utan jag tänker mer att alla får inte uppleva det här och det är ändå rätt mysigt å ha han vaken bara han e glad :) det tråkiga är ju att han behöver sova för att orka.

men som sagt alla får inte möjlighet att leva klart sitt liv så ta vara på alla stunder och se allt på lite mer positivt sätt. så blir livet mycket enklare att leva.

Foto: Inte lätt å få bra kort på alla :) lionel e glad meia skrattar inte å colin gör sina miner :)
så mycket kärlek man får och ger :)

1 kommentar :

  1. Väldigt bra inlägg & riktig glago bild på Farmors sötisar/Kram på Er

    SvaraRadera