onsdag 13 augusti 2014

nyttig!

Testar att göra ett inlägg från mobilen:)

Har börjat med ett lite nyttigare liv 😄
Jag går eller springer eller både och minst en gång om dagen försöker äta mycket mindre godis.

När jag började springa så fick jag sätta upp lite kortare streckor för att gå en liten stund för att sedan springa igen. Nu går det bättre och bättre för varje gång. Idag sprang jag hela hörnebospåret. Nu e det ju bara 2.7km men för mig e det en jätte bra prestation. Förr var jag tvungen att gå emellan på sina ställen men idag lyckades jag. Så jag gick ett varv efter oxå. Haha 😄

Men nu sitter jag nöjd i soffan av att jag lyckades träna något idag då det inte kändes som att jag orkade något i morse. Orkade inte stå på crosstrainern alls i morse. Men jag lyckades att springa ett varv och gå... Så nu ska jag bara känna mig nöjd.

Ha det gött.

1 kommentar :

  1. Det gick ju bra att göra inlägg från mobilen :)
    Riktigt duktig är du med nyttiga liv,Em/Kram

    Pst...Det enda från mobilen var att det blev så'nna här � hihi

    SvaraRadera