tisdag 18 februari 2014

Roliga barn!

Crille kom hem och berättade om en diskussion som Meia och Colin hade haft på väg till dagis!


Dom åker förbi kina restaurangen och Thai restaurangen i Tibro mitt emot ligger det lägenheter.

då säger Colin: här vill jag bo när jag blir stor.
Varpå Meia svarar: nää det vill du inte
Colin säger: jo det vill jag
Meia: nä det vill du inte det är lägenheter där å då måste man bo med andra människor där.
som du inte ens känner..

Snacka om rolig unge hon vill alltså inte bo i en lägenhet då man måste bo med andra människor som man inte känner... haha..

dom kan kläcka ur sig väldigt många roliga kommentarer..

Snart fyller våran stora kille 4 år redan på söndag.
och vi har fått veta var Meia ska gå i skolan snacka om att tiden går fort. vad stora dom blir.

just nu sitter jag å klurar lite på hur vi ska göra våra kläder och tårtor tills på lördag men det löser sig det blir som det blir helt enkelt:)

kram

1 kommentar :

  1. Hihi De är ju för roliga barna :)
    Jaa...Tänk farmors lile Colin är hela 4 år på Söndag /Puss & Kram

    SvaraRadera