måndag 3 februari 2014

Ännu ett dop!


Ja nu har vi varit på ännu ett dop där fina Matheus döptes.



det gick väldigt bra i kyrkan då jag stod och höll honom men trots att han e en liten kille så fick jag allt lite kramp i armarna:)

Söte fadderbarnet Matheus

Nu har mina nya vanor börjat jag och syrran Malin har bestämt oss för att vara utan godis, snacks och kakor fram till påsk. får se hur detta går. jag känner mig mycket nöjd med min tredje dag utan något när jag varit som besatt av choklad innan. och dessutom när Crille suttit med en stor skål å jag bara tittat på :)

Natten tills idag var inte speciellt rolig våran goe lille Colin har fått magsjuka så det var några duschar och en del tvättande under natten och mycket lite sömn.
nu hoppas vi att resten klarar sig och definitivt att Lionel har klarat sig.

Har fått våran lille kille att sova i sin spjälsäng för första gången på natten så vi får se hur länge han sover men skönt att han somnade i alla fall :)

min snygging i keps (i kyrkan)


Pajasen Colin :)
goa Meia i kyrkan

2 kommentarer :

  1. Verkligen ett vackert Dop när Matheus döptes & riktigt finafoto gär hihi
    Önskar dig lycka till med att vara utan godis mm bra gjort att sitta & titta på :)

    Magsjuka låter inget vidae staclars lite :( hoppas ni andra klarar er ifrån det...

    Lille Lionel ZzzzZZ säkert bra i sin spjälsäng /Kram & natti natti på er <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj...Jag ska Inte lämna kommentar sent för jag halkar på tangenterna haha - Sorry,men tror läsarna fattar ;)

      /Kram på Er - Hoppas ni mår bättre!

      Radera