söndag 23 februari 2014

Colins dag!

Ja denna dagen har till stor del varit bra.
Colin har fått mera paket och han har varit så himla nöjd å så glad kille.
Han fick en play mobil husbil som han lekt med hela dagen tillsammans med meia.
inte en enda gång har dom bråkat idag. dom brukar bråkas emellanåt men det e väl syskon kärlek??



colin älskar blixten
ja som sagt dagen har till stor del varit bra ända tills jag såg att några älskade små barn har lyckats radera alla mina kort på min kamera. som tur e så känner jag en vänlig själ som ska försöka fixa fram dom flesta korten å jag håller alla fingrar på att detta ska gå. 

Snart ska vi hämta hem våran nya Coola bil oxå. så snygg:)
E ju mest crilles bil då vi inte kommer plats allihop i den men meningen e att vi ska åka våra korta svängar i den eller att ja crille ska ha den till jobbet å så. plus att den e så häftig.. :)

hade gött

2 kommentarer :

  1. Farmors glada kille 4-år hihi ..Stort ***GRATTIS***
    Så söt bilden med Blixten blev :)

    Mysigt med lek hela dan & syskonkärlek innehåller ju såklart lite bråk ibland hihi ..

    Ser fram emot detta vrålåk Crille ska åka i mé har ju hört lite om den - spännande!!

    /Kram & jag håller mina tummar för att fotona går att fixa tbx.

    SvaraRadera
  2. Grattis Colin på 4 årsdagen önskar Micke
    Fin bild farmor gjort hehe

    SvaraRadera