lördag 17 november 2012

mys dag med barnen:)

idag har vi haft en hel dag med barnen åå så mysigt...
inte för att vi gjort så mycke..
vi hade en mysig frukost ihop allihopa:)
sen åkte vi till skövde och gjorde lite ärenden..
sen kom vi hem och åkte till våran godis affär.. hyrde film och köpte godis..
sen blev det mat hemma och sen lite film mys...

då skulle jag åka ner till jobbet så johanna fick en timmes lunch..
skulle bara ta ut hundarna innan...
då det blev en liten händelse... jag e klumpig och råkar ta av oliver kopplet precis innan vi gått in genom dörren.. då han får för sig att smita... Jag har gjort så förut och då har han gått in...
men inte denna gång dummern smiter så långt som upp till häggetorpsskolan nästan.. där han träffar på två lite små rädda tjejor som jag snällt ber att ta han ich hålla fast.. jag intygar att han e jätte snäll så den ena tjejen tar han å håller fast han... sååå snäll...
Oliver kör bil
men usch så arg jag blev på min busiga lille kille... jag kunde skänkt bort honom under denna händelse...


men sen blev det lite jobb och sen hem för kvällsmat med barnen och sen en film till.. hihi:)

ha de gött....

1 kommentar :

  1. Såå mysigt men sicken busig Oliver hihi & såå sött foto/Nospuss & Kram

    SvaraRadera