onsdag 14 november 2012

AMBULANS!

ja en hädelserik kväll/natt..
skulle mysa lite i soffan nu senare på kvällen då crilles puls försvinner..
detta har hänt tidigare men inte en så lång stund som nu.. så ringde efter ambulans då han nästan svimmade och jag kände verkligen att pulsen var borta.. men han var vid medvetandet hela tiden..
men en sak undrar jag hur kan det vara ok att ambulansen kommer 1 timme och 20 minuter efter att man ringt om hjälp????
detta är inte okej för mig så jag ringde en gång till när det dröjt en timme..
så kanske skyndade jag på dom lite...

just nu sitter crille i ambulansen och gör EKG. och jag sitter inne och väntar på hur dom ska fortsätta att gå till väga eftersom detta hänt tidigare men inte så lång stund.. mycket obehagligt och både jag och crille får ju dessutom lite panik när det inträffade men jag försöker se lugn ut å säga att det ordnar sig... men till och med jag blir ju ännu mer stressad av att försöka lugna honom å säga att ambulansen kommer snart men dröjer såååå länge..

nu hoppas jag att det blir bra eller åtminstone att dom hittar någon så det kan bli bättre...

6 kommentarer :

  1. Hoppas det ordnar sig. Blev det KSS eller vilket blev det?

    SvaraRadera
  2. Usch sååå hemskt :(
    Oroliga här,hoppas allt gått bra/Kramar om er!

    SvaraRadera
  3. Usch så otäckt. Hoppas verkligen de hittar vad de kan göra åt detta. Tänker på er!

    Kram till er!

    SvaraRadera
  4. Fy va otäckt och ambulansen tycker jag var riktigt sen,krama om Crille från mig ocg hör av er!

    SvaraRadera
  5. 1000-Tack för att du ringde,Em/Kram på Er!

    SvaraRadera
  6. Riktigt obehagligt. Hoppas det löser sig.

    /Anette

    SvaraRadera