måndag 12 november 2012

lycklig:)

idag e det en sån där dag då jag känner mig små lycklig..
känns bra faktiskt..

får hoppas det håller i sig hela dagen..
gårdagen bjöds det på jobb och mys med mina godingar.
å dom gav ju självklart pappsingen paket oxå på fars dag:)
det blev en liten tavla med ett rött hjärta och en söt text där det stod Världens bästa pappa...
och så fick han lakrits pastiller med smak av citron..

senare på kvällen blev det besök av svärmor och micke..
Farmor anneli fick självklart leka lite med barnen som dom så gärna vill..
jag tror dom lagade mat och läste lite böcker.. innan det var dags för dom att lägga sig.
sen firade oxå anneli lite.. hon fick en liten present av oss då hon fyller år snart..

hade så gött...

1 kommentar :

  1. Jaaa,det var riktigt mysigt med lite Farmorlek det var ett tag sedan nu hihi...
    Jättefina presenter fick jag av er & de passade perfekt :)

    Pappa Crilles tavla barnen köpt var såå söt/Många Kramar & hoppas känslan hänger kvar hihi

    SvaraRadera