onsdag 31 oktober 2012

Vill ha mycket saker just nu...

Nu idag känner jag mig som en liten barnunge för det finns så mycket saker jag vill ha NUUU!!
Jag vill ha en torktummlare men det kommer vi ju skaffa så fort tvättstugan e klar:)
Jag vill ha en mat beredare så jag kan baka bröd..
Jag vill speciellt ha en symaskin å den vill jag helst ha nu i veckan så jag kan sy maskerad kläder till mina barn.. men kommer ju inte ha det så får nog bli att man köper lite kläder till dom istället...

men det vore perfekt att ha en symaskin så man kan lägga upp jeans laga saker som går sönder och kunna fixa lite utklädnings grejer till barnen..
får se vad tiden utvisar jag fyller ju trots allt 25 år i mars då kanske man kan få önska sig saker:) hihi..

å på tal om å fylla år så blir det ju alltid så krångligt med hur man ska fira å fixa.. jag vill ha ett större kalas eftersom alla i min släkt har haft ett lite större kalas med många i släkten men då får man ju ett problem om vart man ska vara och fira detta.. hur man ska lösa allt.. å hur man ska bjuda e ju egentligen det största problemet då inte alla kommer samtidigt... känns kanske lite långt borta med att jag fyller i mars å planerar nu men man måste nog börja planera nu eftersom det finns så mycket saker som ska fungera..

men först e det ju crille som fyller i december och min lille prins i februari...

får se hur allt blir...

2 kommentarer :

  1. Hihi..Mmmm,en symsaskin vill jag oxå ha...
    Hoppas du kommer på hur du vill fira,men som sagt först är det ju Crille i December min "lille pôjk" hihi /Kram till er alla!

    SvaraRadera
  2. Kan låna min symaskin om du kommer hit och syr.

    SvaraRadera