söndag 21 oktober 2012

underbar dag!

Ja igår hade vi en fantastisk familjedag.



Vi myste med frukost sedan bar det iväg till stellas lekland å oj så skoj barnen hade (ja givetvis vi oxå) hihi..
sen blev det mat ifrån donken och sen hade vi en mys kväll med både godis, chips ostbågar och popcorn och en film..

sen fick vi främmat av björn och sofia så himla trevligt å mysigt med god mat och film å givetvis en massa prat..

idag blev inte dagen som vi planerat men det gör inget det blev mindre stress i alla fall:)
Barnen skulle till söndagskolan, sen skulle det bli mat å gör meia iordning för barnkalas hos sin komips.
men detta raserades när meia å Colin kom tillbaka från söndagsskolan.
Då meia sa att hon kände sig trött å hänging tog temp på henne å då hade hon 39,5 i temp.
så det blev tyvärr inget kalas för lillan..
men tänkte att vi kan fira hennes kompis en annan dag..

för övrigt så e jag inne i vecka fem med mitt rygg onda.. detta tar knäcken på mig får jobba på som vanligt å greja med barnen plus en tvättstuga å en toalett att göra i ordning men orkar tyvärr inte allt med detta onda å värktabletter hjälper inte.. men får försöka se allt det positiva i livet för tillfället. men blir oxå så himla trött när man går med värk hela tiden...

hoppas ni har det bra..

3 kommentarer :

  1. Usch för ryggont. Men mysig familjedag!!

    Kram på er!!

    SvaraRadera
  2. Låter härligt mé familjedag & mys,mindre skojsigt med feber på lillan & ryggont på dig,em...
    Hoppas det blir bättre /Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas jag oxå. Ringde 1177 förut jag fixar inte smärtan längre. Gråter endel men ska till vc i morgon dom ska i alla fall ringa mig i morgon får vi se vad dom säger. Meia blir nog bra snart hoppas jag. Våran lilla goding. Myst med mig idag.. så söt..

    SvaraRadera