måndag 28 maj 2012

jobbig tid!!

just nu e det en jobbig tid...
vet inte vad det är eller vad som hänt, så känner mig makt lös över att vår dotter inte mår bra..
hon kan inte säga vad det är jag har frågat henne så många gånger men e svårt för en fyra åring att förklara saker ibland..
det kanske bara känns konstigt i magen.. hon har haft ont i magen i en vecka nu...
får jätte ont när hon ska till dagis...
i helgen har det varit lite bättre..
men i morse när hon visste att hon skulle till dagis igen så ville hon inte ens gå upp ur sängen.. jag vill sova mera sa hon.. detta händer ALDRIG...

men har lovat henne idag att hämta hem dom kl tre så det blir en kortare dag för henne..
men som hon skriker när jag åker jag får sååå ont i mamma hjärtat å gråter nästan själv.. eftersom jag vet att något är fel.. men vet ju inte vad.. nått på dagis e det ju i alla fall...

vi får hoppas att vi kan få fram vad det är...

återkommer om vad det kan vara...
hade gött kram kram

4 kommentarer :

  1. Gör mig ont att höra att Meja inte mår bra. Vi hade liknande problem med Sebastian när han började ettan så jag vet precis hur ont det gör i moders hjärtat ditt. Tänker på dig o Meja o hoppas det löser sig snabbt. Kram Elis

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är verkligen jätte jobbigt eftersom jag vet att det har med dagis att göra och att jag inte kan hjälpa henne på något vis..

      Radera
  2. Naw,stackars Meia farmors tjej & visst gör det ont ♥.....
    Hoppas det löser sig/Kramar om

    SvaraRadera
  3. Tråkigt detta med lilla Meia hoppas det blir bättre kram

    SvaraRadera