tisdag 8 maj 2012

I helgen har vi haft å göra:)

i lördags så blev det tidig upp stigning och äta frukost, packa fika korgen för sen bar det iväg för att hämta Johanna och iväg på ko släpp.. jösses va dom sprang och råmade en hel del.. Meia har tuffat till sig men vågade dock inte klappa dom stora kossorna men dom små kalvarna var ju bara för söta och dom vågade hon klappa.. Lillebror Colin e inte lika tuff.. han tyckte mest att kossorna va läskiga.. och han ville inte klappa kalvarna..

På söndagen så åkte barnen med farfar och barbro till söndags skolan..
under tiden så grejade jag i min rabatt så nu e det bara att sätta ner potatisen detta ska jag göra ikväll..

När barnen kommit hem så lagades det mat och efter detta skulle barnen få en överraskning..
vi åkte till stellas lekland..
å jösses vilka lyckliga barn jag hade då...
Jag och Johanna hade nog nästan roligare än barnen:)

Där inne träffade vi på Farfar, Barbro, Sara, Daniel lilla Mirjam..
Dessutom så träffade vi på Fredrik, Madde, Erik och lilla Bella...

till detta lek land ska vi åka flera gånger för oj så skoj vi hade..
å nästan gång så ska jag ha med mig pappa crille så han får se vilken glädje det lyser i barnens ögon...

ikväll blir det valpkurs med lille oliver..

ha det gött kramis

2 kommentarer :

  1. Hihi så Meia är tuffa tjejjen nu med Hästar & Kor härligt :)
    Colin kanske mer gillar att tvätta bilen hihi så söt!
    Så roligt med Leklandet,såg bilder på Maddes blogg & det såg så skoj ut :)

    Hoppas lille Oliver "sköter sig" på valpkursen den lille sötisen/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!! Och kul att träffa på släkten också :) Blev många kända ansikten då!

    Kram till er!!

    SvaraRadera