tisdag 6 december 2011

Ny bakrund:)

Ja som ni kan se så fick jag hjälp av min snälla svärmor igår så jag fick en ny fin och vintrig bakrund..
hihi.. jag e super nöjd :)
Jag e nämligen jätte dålig på å veta hur man gör med allt detta...

igår jobbade jag till åtta å sen åkte jag hem för att bli väldigt välkomnad av mina små hjärtan.. dom e sååå himla goa. plus att svärmor och micke va hemma för att fira pappsingen. Dom hade lagat såå go mat fast ganska stark. men väldigt gott i alla fall...

hade nu gött
kram kram

4 kommentarer :

  1. Jaaa,bakgrunden är verkligen jättesöt ♥...
    Vi hade det väldigt mysigt igår & maten var riktigt mummsig :)
    Härligt att träffa er alla & Farmors sötisar/Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket gott och trevligt som alltid hehe
    Bloggen är fin med snögubben tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Blev ju jätte fint här inne :)

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  4. Jättesöt vinterbakgrund<3

    SvaraRadera