lördag 3 december 2011

julklappar och presenter:)

Har idag fixat lite julklappar och paket till födelsedags barn och systrars barn...
så nu tror jag att jag har köpt till alla fattas nog bara något kanske.. ska kolla på det sen men jag tror jag e klar..
efter detta bar det av hem och jag bakade lite eftersom mamma å pappa skulle komma en sväng på en fika  å fira crille.. som blir gammal imorgon :)
Pappa hjälpte mig dessutom att sätta ihop pepparkaks huset så nu ska det dekoreras och sen kan våra små tomtar få flytta in:)

nu har vi lagt barnen och jag sitter å kollar när crille spela vem vill bli miljonär.. på xbox.. hihi roligt..
i morgon blir det jobb å kanske lite firande på kvällen vet inte det riktigt än får se hur dagen blir..

nu tvättar jag så vi kan få lite ordning på detta tvätt berg nån gång..
så ska vi kika på en sak som vi vill köpa men säger inte vad än:)

hade nu så mysigt.. det ska jag ha:)
kram kram

3 kommentarer :

  1. Härligt att fixat lite julklappar/presenter :)
    Jaaa,pappsen i huset fyller ju år imorgon/Kram Kram ♥...

    SvaraRadera
  2. Grattis till brorsan från storasyrran. ;)

    SvaraRadera
  3. Låter skönt att ha fixat alla presenter/julklappar :) här får det bli en resa till Ullared snart så ordnar det sig :)

    Ha det gott!
    Kram till er!

    SvaraRadera