torsdag 15 december 2011

Ja nu va det några dagar sen!

Ja nu va det några dagar sen jag skrev igen.. det har hänt lite mysiga saker allt:)
Vi har köpt en ny soffa som blev sketa göra bra och vi har ju möblerat om i vardagsrummet å så..

fast det bästa av allt det va nog lucian på dagis (fast det va skit kallt)
barnen va såå duktiga å min lilla älskling sjöng faktiskt trodde jag inte...
efter lucia firandet och en stel frusen mamma så åkte vi hem för att göra lite jul godis..
jag hade köpt kristyr och pepparkakor som barnen skulle dekorera å hänga i granen. Colin tyckte det räckte att göra en sen ville han äta dom andra:) Men meia gjorde i alla fall två..
å jag å svärmor gjorde cornflakes med choklad, snickers, å fudge.. sket goa..

dagen innan va vi ute och lussade lite med barnen. Jag Malin, Lucas, Victor, Meia och Colin det tyckte barnen var roligt synd bara att snön e borta.. å det blåste så kallt å regna..
men såå fina va dom..

ha det nu så bra
kramen

2 kommentarer :

  1. Jaa,det var en underbar Lucia dag & soffan var urmysig & fin /Kram Love You ♥...

    SvaraRadera
  2. Ja och vi överraskade med vårt eget Luciatåg!! :) Underbart att ni haft det fint på Lucia!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera