onsdag 30 juni 2010

röjning!!!

hmm ja idag har jag röjt bort en del leksaker i meias rum hon har jätte mycke leksaker....
hemskt å ha allt framme men går ju inte ha typ två lådor som man byter emellan heller för ungen vet ju vad de e som fattas... hon e för smart...

sen har jag slipat en garderob å ska måla den för i morgon ska den på plats i meias rum...
å då har vi inte så mycke bröte i hallen mer...

kommer bli kanon när allt e klart...
tur att jag har pappa som hjälper mig när jag behöver oxå..
han har så mycke lösningar på de mesta... gött de...

aja i morgon blir det ännu mer pyssel dag...
får se vad de bjuds på för något..

nu ska de bli en mumsig pizza..
behövs efter allt slit....

2 kommentarer :

  1. Här blir det bara GI mat men det är gott det oxå och det bästa av allt är att jag börjar bli av med mitt sockerberoende.

    SvaraRadera
  2. Skönt att röja ur lite...
    Farmor tar gärna emot lite Leksaker ;) *fniss*
    Ha de så gott/Kram

    SvaraRadera