fredag 18 juni 2010

Colins rum e klart:P

Nu e hans rum klart äntligen måste ju bara små pyssla lite å inreda rummet gud va jag e nöjd.. försökte ta kort på de hittills men de blev inte några bra kort...
men kanske lägger in dom ändå:P
inte nu men sen...
ska måla en byrå oxå å ställa in i rummet kommer bli kanon bra...
ni kan inte fatta hur nöjd jag e alltså.. måste komma på fika å se de:)
Fast anneli å micke föredrar nog grillning..hehe...
Fast har vi ju pratat om nu så de får vi ta snart...

Har plockat upp alla hans fina dop presenter hittills å inrett lite i rummet med de..
Såå fina allihop..


ska försöka ta kort på våra små bebis katt ungar oxå å lägga ut bild på dom e super söta vill behålla allihop men de förstår jag ju att jag inte kan:P men har fest mig väldigt mycke vid en speciellt.... de har börjat öppna ögonen nu bara en som inte gjort de än...

idag har anna å ch varit här å kikat lite oxå fick lite fika...
de va skoj.. undra om bebisen vill komma ut snart hihi.. spännande...
snart kommer den nog...

2 kommentarer :

  1. Härligt att lillprins Colins rum är klart :)
    Hörde att det var Jättefiiint!
    Får komma & kika en da' & pussa på kattbebisarna ♥ /Kram

    SvaraRadera
  2. Var jätte roligt att vara hos er! Colins rum blev super fint!! Bra gjort!!
    Nu har ju vår lillprins kommit och jag hoppas vi snart ses igen :)

    Kram på er

    SvaraRadera