lördag 12 juni 2010

Dop!!!!

Ja idag (eller igår)har våran lille Colin Silas Cristian fått vatten på huvudet...
han skötte sig kanon bra i kyrkan skrek inte en enda gång å inte gnällde heller sååå duktig...
Meia var oxå jätte duktig stod bredvid där framme hela tiden i kyrkan fast orkade inte stå still i slutet så hon satte sig där framme:P såå gullig min sessa..
Dopet blev lyckat fast man är ganska trött...
Tack för alla fina presenter till våran lille kille....
och tackar alla som kom och gjorde det hela till en sån bra dag....

Speciellt tack till min mormor som gjort allt fika och tårta... sååå hon sliter. Behöver hon inte göra men jag får höra att hon tycker om att göra detta så får väl ta de så då... tycker det är lite onödigt att hon saka slita så bara... hur som helst tackar jag henne oerhört mycke....

3 kommentarer :

  1. Det blev visst idag:P döptes ju den 12 juni fast klockslaget på datorn visade efter tolv därför jag skrev så...

    SvaraRadera
  2. Anneli (Farmor)13 juni 2010 kl. 09:49

    Tack så ♥-ligt,säger vi för ett oerhört vackert Dop,hjälpen med fotograferingen & väldigt gott fika!Tårtan var jättefin & god....
    Farmor sötisar var sååå duktiga & goa/Älskar Er!

    Kram/Anneli & Micke

    SvaraRadera
  3. Ja super stort TACK för fikat och det super trevliga dopet!!
    Hoppas vi snart ses igen!

    Kram

    SvaraRadera