måndag 30 maj 2016

Dålig!

Ja jag har insett att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera här. Men men sång är livet när tiden inte räcker till.

Har ganska nyligen blivit ensamstående och fått söka nytt jobb och en flytt på det. Det är inte så enkelt att få ihop vardagen. Men det är tur att jag har familj och vänner som ställer upp älskar er.

Nu är det inte långt kvar tills min stora tjej fyller år hela åtta år. Det går fort. Och mellersta killen ska sluta på dagis och börja skolan till hösten. Vi ska fira lite med tårta eller lite fika hade jag tänkt på onsdag då han ska på fest på dagis och bli "utsparkad" 😀 Hoppa ut genom fönstret hihi. En liten roligt grej dom gör på vårt dagis 😀

Det e full fart med aktiviteter för dom stora. Försöker hinna med. Båda har fotboll samma dag och samma tid fast på två olika ställen det e tur man har familj som hjälper mig med detta 😀 I fredags var det knatte match för båda två fast olika tid men tur att det var på samma ställe 😀 Det e kul att se dom springa runt och dom tycker det e så kul.

Kram

1 kommentar :

  1. Ja,det var inte igår du bloggade hihi....
    Förstår att det vart/är fullt upp,Em.

    Ja,tänk farmors tjejja fyller hela 8 år ❤️
    & Colin ska börja skolan till hösten!
    Så skojsigt med fotboll & knattematch hihi hade vart skoj att se :)

    Ha det nu så gött & pussa på farmors sötisar!
    /Kram pårej Em

    SvaraRadera