fredag 5 april 2013

Testade!

Ja igår testade jag min sy maskin:)
Var lite bråkig med mig i början då jag inte förstod vad den ville.. haha..
Men det löste sig till slut..
och jag sydde två mössor en till Meia och en till Colin tyget har dom bestämt själva:)




Sydde dessutom på måfå då jag endast hittat någon slags mall på nätet så det blev lite sådär men dom går att använda Colins gjorde jag först och jag gjorde om den två gånger då jag inte fick ihop den bra:)

Meias gick mycket lättare då jag hade gjort fel på Colins redan och visste lite hur jag skulle göra:)

Detta blev resultatet:

en mycket nöjd kille i morse när han såg att den var klar:)

Meia e väldigt glad över sin äppel mössa:)

ganska nöjd e jag med resultatet eftersom det var första gången jag sydde en mössa och utan mall:)

2 kommentarer :

  1. Jättefina,Em :)
    Så söta de är i sina nya mössor/Puss

    SvaraRadera
  2. Jätte fina mössor!! Så söta barnen är.

    Kram på er.

    SvaraRadera