tisdag 9 april 2013

jäkla skit dag!

Ja idag e ingen höjdar dag.
Min mage har ballat ur helt.
Har fruktansvärd magknip.
 Men det är väl bara att leva med att ha ont typ jämt om man har ibs för jag hittar dock ingen lösning på det här, har provat det mesta.
 En sak som gjort det lite bättre är att jag äter vemma men det e ju absolut inte bra.
Men det värsta är väl när man får sån fruktansvärd magknip å får springa på toa.
 Och sitter å svimmar, kallsvettas och nästan spyr detta händer nästan en gång i veckan.
Men jag kommer aldrig ihåg vad magen kan ha reagerat på...idag var det så i morse. Men vad har den regerat på då???? Det kommer jag inte på å mag knipen sitter fortfarande kvar.
Nej nog gnällt:-)
Men jobbigt e det.

Nu testar jag att blogga från mobilen å det e inte så lätt å skriva rätt direkt..

Men men ha det gött det ska jag försöka med när det här dläppt lite:-)

2 kommentarer :

  1. Så trist,Em :(
    Krya - På - Dig - Kram!

    SvaraRadera
  2. Fy, så där var min mage flera dagar i veckan när jag väntade Erik. Då svimmade jag flera gånger inne på toa. Så vet hur du känner dig. Det är SÅ hemskt. Tack o lov har jag inte haft det så ofta efter graviditeten, men det händer ibland. =( Hoppas magen snart blir bättre.

    SvaraRadera