torsdag 23 september 2010

tränat!!

Har nu tränat en ny grej gick rätt bra faktiskt men måste ju träna upp vissa saker men de är väl därför man träna:) hihi...
om jag gör de här tyå två tre gånger i veckan och minskar godiset så kanske de händer nått snart:)
Men har ju varit väldigt nyttig nu när jag jobbat.. har haft med mig sallad såå gott... och ett knäckebröd.. mumsigt...
Om jag fortsätter så så blir det bra...

Men nog om de i morgon ska jag och Jenny åka till stan och bara vara vi.. utan barn bara hon och jag å shoppa:) hehe kommer nog inte shoppa så mycke men något litet det är alltid roligt....

Sen efter det ska jag nog baka något med lillan det är skoj de.. ska nog baka flera bullar har jag tänkt mig och så sk hon få baka negerbollar:) å muffins brukar hon vilja baka det är skoj... men det roligaste och godaste är nog att hon får smaka på smeten...:) men det var inte gott att smaka bulldeg:) såå skön hon är..

idag när vi åkte bil satt hon och sjöng massor fast går från den ena sången till den andra mitt i allt.. men hon e för söt våran sessa....

Får se om hon får några vattkoppor oxå det går tydligen på dagis men det är väl bra att hon får de så e de gjort sen... vänta och se......

1 kommentar :

  1. Träning - Shopping - God mat - Sjunga & Baka mé söta Meia....
    Kan de bli bättre?? ;)Ja,pussa & gosa medColin såklart mé ♥

    Härligt! /Kraaam från sötisarnas Farmor i Hjodimman!

    Psst..Vad tränar du föresten?

    SvaraRadera