torsdag 30 september 2010

sång stund!

Ja det har jag och lillan haft idag innan hon la sig:) det var myyyyysigt... Vi satt och tittade i hennes stora sång bok finns massor med sånger som man kan och lillan hängde på och sjöng, det gillade hon skarpt:)
Colin va ju oxå med på ett hörn och lyssnade. Men han var inte så nöjd med tillvaron, då han var alldeles för trött. Men det var för tidigt att få gå och sova, då klockan bara var runt sju.. (han brukar vakna igen om han lägger sig då)

Har tänkt att baka glutenfria bullar i morgon för skoj skull kan ju hoppas på att dom blir goda bara:)
kan ju baka vanliga bullar oxå:9 det är alltid lika gott.. finns nog inget godare än mina bullar jag gillar dom massor.... mums..

4 kommentarer :

  1. Mina bullar är godare! Varför ska du göra glutenfria? Kram

    SvaraRadera
  2. nepp de kan jag garantera att dom inte e....
    För att jag tänkte testa då har jag ju nått å bjuda barbro på oxå om dom blir goda....

    SvaraRadera
  3. Var är gilla-knappen?? :))
    Ju kladdigare deg, desto godare bullar. Ägg i brukar också vara bra för saftigheten. Kram

    SvaraRadera
  4. Naw...Lillsessan sjunger ju så bra :)
    Hade Farmor här velat vara mé ♥

    Jaa,Emelie Dina bullar är *Mumms* /Kraaaam

    SvaraRadera