lördag 17 juli 2010

trots och en mys kväll!!!

ja idag har lillan trotsat hur mycke som helst testar gränserna hela tiden.. va ju skönt att jag hade lördagsgodis att muta med om hon var snäll och lyssnade:) då lyssnade hon ju massor.. gud hon e såå söt med sina små ögon när hon frågar något hon vet att hon egentligen inte får göra.. så sitter hon där med sina underbara ögon å bara väntar på mitt svar... Finns ingen sötare unge alltså... ja Colin då förstås men dom e ju lika söta och e ju väldigt lika varandra..

han e ett litet charmtroll som bara skrattar hela tiden... sååå underbar...
under kvällen så fick hon tillslut sitt lördagsgodis.. och jag å pappa crille satt och myste med lillan å godis framför tv.. såå mysigt vi hade måste bli mer sånt...

japp nu ska jag packa mina saker och hoppa in i duschen innan jag ska jobba i natt....

2 kommentarer :

  1. Mysigt med myskväll!! Måste man verkligen göra oftare!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter ju underbart mé dessa Ögon & så gla go lillkilleds & myyys ♥ / Puss & Kram på Er!!!!

    SvaraRadera