onsdag 7 juli 2010

jobb jobb jobb!!!

japp nu sitter jag på jobbet och har en paus...
den vara nog inte allt för länge:P
men gör inget jag är ju här för å jobba...
imorgon blir de stor städ efter jag sovit... vet ju inte än om jag ska sova lite eller länge men de får vi se i morgon.. de löser sig... jag e allt lite trötter nu men de går över om en liten stund.. brukar ju bli så någon period under natten....

lilleman ska vara med mormor i morgon de går nog säkert jätte bra å lill tjejjan ska vara på dagis och leka tycker hon e jätte kul.. hon ska ju bara vara två dagar innan de e sommarlov för henne... i hela 4 veckor...

4 kommentarer :

  1. Skönt mé lite Paus iallefall,hoppas jobbet går bra!
    Tror säkert att lillkillen får de mysigt hos Mormor & tjejjan på Dagis :)
    Jasså...Snart är dé Sommarlov/Semester från Dagis då /Puss & Kram från Farmor Anneli

    SvaraRadera
  2. Har de gått bra med allt?
    /☼-iga kvällskramar från mig!

    SvaraRadera
  3. ja de har gått bra med de mesta:) japp nu har lill tjejjan sommar lov..:) nu ska jag jobba fyra nätter i rad med de går nog de oxå bara jag får sova lite.. hihi.. e ju lite svårt med meia som tycker att mamma ska gå upp när hon vill upp bara:) men de löser sig... har ni de bra???

    SvaraRadera
  4. Svar till dig jag sa...
    Låter bra!
    Ja,kan tänka mig att Meia vill ha upp mamma,hoppas du trots allt kan ZzzZZZz lite efter att ha jobbat natt..
    Jo,här är det Ok jag njuter av ☼ & värmen /Kram "svärmor"

    Ge Farmors sötisar Pûss & Kram & hälsa goa Pappsen mé från sin Morsa!

    SvaraRadera