måndag 15 juni 2015

Mycket tankar!

Ja under helgen har det varit mycket tankar och funderingar.
Jag har en sån hemsk känsla i kroppen.
Jag är arg, ledsen och rädd.
Försökte förklara för mina underbara barn att det finns jätte elaka människor här i världen men i deras lilla värld så e dom trygga. tyvärr är inte sanningen sådan.

Att det ens finns människor som vill andra så illa det gör ont i mig.
ska våra barn få växa upp i denna hemska värld å att vi som föräldrar inte kan känna oss trygga när barnen är ute och leker??
jag e i alla fall inte trygg har sagt till barnen att dom inte får lämna våran trädgård att inte ens få gå till grannen utan att jag vet om det att inte få leka utan uppsyn hemma hos oss... detta är skrämmande.

ja jag tänker på stackars Lisa vad har hon fått genomlida???
Hur ska hennes föräldrar, anhöriga och vänner klara sig ur denna smärta som dom kommer att få bära resten av livet???
Det är så fruktansvärt hela händelsen hur kan någon bara bestämma över någon annans öde???

Jag har som sagt försökt att prata med mina underbara barn om detta men såklart på deras nivå men det är inte lätt för dom att förstå i sin skyddade värld.

och det går dessutom runt minst 3 män i Tibro nära vårat område som har förföljt en tjej och det har varit ett våldtäktsförsök. hur tänker ni?? ska man leva i denna skräck över att man inte ska kunna skydda sina barn???

Det är den värsta känslan man kan ha som förälder att inte kunna räcka till och beskydda...


Har tänt ett ljus för Lisa varje kväll, har tänkt på henne sedan hon försvann å nu går mina tankar till anhöriga. kan inte ens föreställa mig denna smärta.




2 kommentarer :

  1. Ja,detta är fruktansvärt som hänt unga Lisa :(
    Men fy om det finns sådana män i er närhet usch så ont i ♡-at jag fick/Kramar om

    SvaraRadera