söndag 25 maj 2014

harvar!

ja jag kan inte låta bli att sy men med en dålig sy maskin e det inte alltid så lätt.
men jag harvar runt med den jag har så får vi se när det blir en ny.
jag tycker ju att det e så roligt att sy själv å om jag har problem så brukar jag få hjälp av min snälla moster.

igår så blev det ett linne och ett par pirat byxor till Lionel han växer ju så det knakar.
å det hinns inte med att köpa en ny garderob till han.

har insett att jag förmodligen lånade dom flesta kläder till Colin i alla fall i storlek 74 för jag har bara hittat typ två pyjamasar å ett par byxor.

Detta blev resultatet :)
nu va det dom tredje typ såna byxorna jag gjorde och dom blir bättre å bättre för varje gång :)

så med lite övning så blir allt bättre :)
ha det nu så skönt i solen. å grattis alla underbara mammor där ute på morsdag.

1 kommentar :