tisdag 15 april 2014

Sy!!

Ja nu har jag testat lite å sytt lite :)
Fick låna svärmorsans symaskin jätte snällt tyvärr så har den gett upp lite får se om det går att ordna.
Men just nu får jag fortsätta å hacka mig runt på min egna. den e inget bra men får köra på:)

Först skulle jag försöka mig på en body till Lionel men denna blev inte bra så jag gav upp den :)

Sen gjordes det en T-shirt till Colin :)
Foto: Första t-shirten sydd :-) men Colin gillar den inte riktig så Victor får prova om han gillar den :-)
Det första Colin sa var att den va tajt.
och jag misstänkte detta då jag inte blev nöjd med mudden på armarna:)
Så denna gav vi bort till kusinen Victor får se vad han säger han kanske inte säger något alls om det:)

Så nu har jag slängt ihop en ny t-shirt till Colin tog inte alls lång tid när jag visste hur jag skulle sy ihop den.
Foto: Andra t-shirten klar :-) får hoppas han inte tycker denna e lika tajt på armarna :-)
Får hoppas han e mer nöjd med den här utan mudd i ärmarna :)
så nu ska jag snart testa att sy ihop meias klänning som jag har klippt ut så får vi se vad hon säger :)

1 kommentar :

  1. Naw..Så fin farmors Colin är & riktigt fin T-shirt,Em ♡ ..
    /Kram på Er

    Pst...
    Hoppas symaskinen går att fixa till!

    SvaraRadera