onsdag 12 september 2012

Ojojoj vilken helg

Min helg var helt underbar:)

lördagen var dock lite stressig på förmiddagen då vi skulle vara med på höstfesten med jobbet..
och ställa ut ett bord med godis för att sälja under några timmar.. men roligt va det men bättre framförhållning nästa gång.. då dom kom å frågade oss dagen innan om vi ville vara med där:) men det gick i alla fall bra..

sen hem och städa för att sedan ha Living and room visning med min svägerska http://trollistrollmorsan.blogspot.se/ åå så roligt vi hade det.. vi blev några stycken.. och det finns sååå mycket fina saker:) köpte mig några fina saker:

Product 3
denna tror jag passar mycket bra i mitt köksfönster eller på bordet

Produkt 6
denna bestämde sig crille för.. (ja han fick oxå vara med på partyt)

Och så köpte jag paj formar. som är formade som hjärtan (rosa) ett set om tre stycken i olika storlekar

sen blev det Olstorp för mig, Johanna, och Jessica.. men efter mitt home party så blev vi tre tjejer till:) så himla roligt att ni oxå ville följa med Sara, Malin och Madde.. vi hade verkligen super roligt ihop...
å så skoj att vi blev så många..
tackar er ännu en gång för denna ,mycket trevliga kväll...

hade så gött...

3 kommentarer :

  1. Jaa,det var ett härligt Living and Room party :)
    Så mysigt & roligt att Höstfesten med jobbet blev bra & att du mfl fick en rolig & trevlig utekväll/Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Föresten fina saker du köpte & va roligt att Crille valde :)
      /Kram "igen"......

      Radera
  2. Det va mindre roligt på söndagen....he he
    Jag köpte mig oxå lite fina saker på partyt, men mest presenter. Bara några små hjärtan till mig själv som jag ska hänga i hallen.
    Kram

    SvaraRadera