måndag 13 augusti 2012

Bra längesen!

Ja nu va det bra längesen jag skrev här...
har hänt en hel del men orkar inte skriva faktiskt jag har fått lite torka helt enkelt..
börjar säkert skriva här snart igen.. :)




idag e jag själv i affären  eftersom crille e sjuk... han har fått samma skiten som jga hade förra veckan med ont i halsen och feber.. för å inte tala om den hemska huvudvärken.. jag trodde mitt huvud skulle sprängas.. så för mig va det tre dagar av att mest sova faktiskt.. men nu har crille varit sjuk i tre dagar så det e nog borta snart:)

jag har legat lågt med både träning å kosten.. tar tag i det snart igen eftersom jag varit sjuk så åt jag mest glass faktiskt det enda jag fick ner...

men ska nog iväg och sola ikväll.. skönt:)

igår kväll så åt jag kräftor tillsammas med johanna och lite ost och kex... sååå gott och vi hade en god drink oxå:) så glad för kräftorna blev jag men gladast blev nog ändå Katten :) (lakrits)

ha det gött

1 kommentar :

  1. Näe,synd att Crille är sjuk nu :(
    Men..Så mysigt mé lite Kräftskiva & god drink hihi Laktits hade fest då!
    Hoppas vi ses snart/Kram Kram

    SvaraRadera