lördag 27 november 2010

snart jul!!!

Ja det var ett tag sen jag skrev här....
har varit sjuk opererat blindtarmen, inget roligt men behövdes.. för ont hade jag massor... blää...
men nu ska jag nog bli bra snart förhoppningsvis, har ont i mina sår och i magen ibland... men får hoppas de försvinner...

Och nu har jag sålt alla mina söta små kattungar.. det var jätte enkelt även fast jag tog rätt mycke betalt för dom små liven... men dom får det säkert jätte bra hos dom nya ägarna... verkade så på dom:)

Idag ska vi på kalas och i morgon är det julskyltning här i tibro, då ska vi gå och titta på tomtarna på torget:)

3 kommentarer :

  1. Ger Krya-På-Dig-Kramar!
    Härligt att de små ♥ fått bra hem,även om det blir tomt efter tassarna!

    Idag har vi vart på Julmarknaden & det var såå mysigt & så stämningsfullt,köpte bla en liiiten söt Tomte :)
    Ikväll ska vi ut & äta gôtt :)

    Hoppas Meia & Colin träffar Tomten....
    / Puss & Kram från Farmor

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre nu efter operationen.
    Krama Meia och Colin!

    SvaraRadera
  3. Nu är jul & nyår över!

    SvaraRadera